הפנים מקרוב, מצלמה מתרחקת
מוזיקה ישראלית בתצלומי ג'ראר אלון
ג'ראר אלון הוא ממובילי התמורות בשדה הצילום הישראלי בעשור הדרמטי שלאחר מלחמת יום הכיפורים. מבט רטרוספקטיבי בעבודתו מגלה איש מקצוע מעולה, שהצליח ללכוד את האנרגיות החברתיות של תקופה סוערת, לקרֵב את האמנותי לפופולרי ואת המסחרי לחברתי. אלון גיבש גישה מקצועית חדשה בכל הקשור לתחום הצומח בשעתו של עטיפות תקליטים, היה צלם אופנה וצלם הבית של תיאטרון הבימה, ובמקביל לכל אלה יצר עבודות אישיות משמעותיות.
התערוכה "הפנים מקרוב, מצלמה מתרחקת", מתמקדת בעבודות הצילום בנושא המוזיקה שאלון יצר מאמצע שנות השבעים ועד אמצע שנות השמונים. תצלומיו אלה, שנוצרו עבור חברות התקליטים ומשרדי יחסי הציבור, מדגישים את יכולותיו של ג'ראר אלון כצלם-אמן.
תערוכה זו היא חלק מהתערוכה "ג'ראר אלון – רטרוספקטיבה", שהוצגה במוזיאון אשדוד לאמנות.
אוצר: ערן ליטוין
שם התערוכה, ציטוט הלקוח מתוך השיר "סוס עץ" - מילים: יעקב רוטבליט.
לתיאור המלא מוזמנים להגיע והתרשם.
התערוכה מוצגת במסדרון אולם אוסישקין מערב, לתיאום הגעה יש להתקשר למספר: 026558558